مصاحبه آرشیو خبر ها
دلم برای خانه ام تنگ شده بود

دلم برای خانه ام تنگ شده بود

لئوناردو بونوچی، مدافعی که با انتقادات زیادی بار دیگر به یووه بازگشت، برگشتی که با خود واکنش های زیادی به همراه داشت تا شرایط را برای این بازیکن باسابقه کمی دشوار کند، حالا او بیش از گذشته باید تلاش کند تا توجه هواداران را بار دیگر به خود جلب کند، توجهی که تماما به عملکرد او در بازی های این فصل بازخواهد گشت.

 

لئو در کنفرانس خبری امروز که با به نمایش گذاشتن دوباره شماره نوزده پیراهنش نیز همراه بود تاکید کرد که یوونتوس خانه اوست و او به خانه اش بازگشته است.

 

این اشتباه چقدر می ارزید؟

 

این طور بگوییم، من اینجا پست خودم را داشتم، اما در لحظه زندگی می کردم، در لحظه ای که عصبی بودم. می خواستم از این صحنه ها دور باشم، در میان ده نفر بودم و خواستم خودم را به صف نخست برسانم، برای دقایقی تصمیم گرفتم درست در دقایقی که عصبی بودم و این باعث سقوط من شد، تصمیم اشتباه در لحظه ای اشتباه و پر از خشم و عصبانیت.

 

از چه زمانی دوباره «#finoallafine» را از سر می گیری؟

 

نمی دانم، برخی مسائل را باید حس کنی و با ان زندگی کنی، شاید فردا آن را بگذارم، ببینید من همیشه یوونتوسی بودم، از وقتی به دنیا امدم یوونتوسی هستم، امیدوارم امسال این هشتگ را بسیار زیاد بگذاریم و خیلی زود مثل یک خانواده بزرگ و قدرتمند شویم.

 

چه چیزی در میلان باعث ناامیدی تو شد؟ با چه توشه به اینجا برگشتی؟

 

رینو شخص و انسان بزرگی ست، از وقتی که به میلان امد شرایط خیلی خوب شد، من بعد از یک سال با توشه ای از مسائل ارزشمند انسانی و اخلاقی به اینجا برگشتم. خیلی خوش شانس بودم و توانستم از نظر عاطفی نیز رابطه ای محکم تر با خانواده ام داشته باشم. حالا اماده ام تا آنچه که در پروژه میان من و یووه منفی بود را کنار بزنم.

 

اخرین بازی، فینال کاردیف و رویارویی با حریف تان، کریس رونالدو، آیا می خواهید این بازی را دوباره برگزار کنید؟

 

هدف مادرید هست، مبارزه و پیروزی.

  

و کریس رونالدو، چطور پیش خواهد رفت؟

 

حداقل زمانی که با رئال مصاف می کنیم بازی را یک بر صفر به سود انان شروع نمی کنیم (می خندد) ؛ او یک مزیت است و ما یک مهره بسیار ارزشمند و کلیدی در اختیار داریم که به مبارزه و قدرت ما می افزاید، در حال حاضر تیم از بازیکنان بسیار قدرتمندی برخوردار است و این بسیار زیباست که هر روز در کنار انان تمرین می کنی، باید نهایت تلاش خود را انجام دهی زیرا پیش روی خود بازیکنان اماده و قبراقی می بینی که باید همواره در کنار انان اماده باشی. مدیر برنامه های من بازیکنانی در تیم یووه دارد، صحبتی با مدیران شد و این طور شد که امکان شروع مذاکرات جدی کلید خورد. خواسته من بازگشت بود و خوشبختانه از جانب یووه نیز چراغ سبز داده شد و همه چیز به خوبی پیش رفت.

 

خشمی که باعث ترک تیم شد، درست است؟

 

درگیری و بحث با مربی، یکی از عوامل بود و البته مسائل دیگری. من احساس خوبی نسبت به خودم و شرایط ام نداشتم. این طور شد که تصمیم به جدایی گرفتم.

 

چطور می توان از یک بازیکن محبوب به یک بازیکن منفور برای یک بخش و محبوب برای بخش دیگری تبدیل شد؟

 

برای من مهم این است که یوونتوس پیروز شود، با گذشت زمان و عملکردم در رقابت ها می توانم به شرایط گذشته برگردم. من یک سال به عنوان کاپیتان میلان در میادین حاضر شدم و این باشگاه برای آینده اش برنامه هایی داشت اما همه چیز تمام شده و من حالا فقط به یووه و اهداف مان در این تیم متمرکز هستم.

 

شادی؟

 

من یک مدافع هستم و زمانی که اتفاق می افتد گلزنی کنم لحظه شادی ست. زمانی که می دیدم بازیکنانی در این لحظه شادی نمی کردند به انها انتقاد می کردم، برای اینکه در ان لحظه از تیم و پیراهن تیمی که عضو ان هستی دفاع می کنی، تو یک بازیکن حرفه ای هستی. امیدوارم که به هواداران شادی را هدیه کنم.

 

چه زمانی انتخاب کردی که برگردی؟

 

روز و تاریخ مشخصی نیست، زمانی که توافق به دست امد و برگشتن واقعا خوشایند و زیبا بود، همه چیز خوب پیش رفت و همه از این بابت خوشحالیم.

 

چرا میلان را ترک کردی؟

 

می خواستم برگردم برای اینکه دلم برای خانه ام تنگ شده بود. همان طور که پست گذاشتم، هر سفری برگشتی ست به خانه، از همه کسانی که به من کمک کردند تا امروز اینجا باشم و دوباره هیجان و شور زیادی را احساس کنم و برای پیروزی و رسیدن به اهداف مان متمرکز شوم.

 

رابطه با الگری؟

 

بحث ها و اختلافاتی ست که بخشی از زندگی هر بازیکنی ست، ما بیش از یک بار هم دیگر را ملاقات کردیم، برای درک بیشتر شرایط با هم بارها صحبت کردیم، همدیگر را در اغوش گرفتیم. ممنونم از الگری که باعث پیشرفت من شد و این بار بیش از گذشته مثبت و خوش بین هستیم.

 

یوونتوس را خارج چطور دیدی؟

 

مانند همیشه، برنده میشود به این دلیل که برنامه دارد و هدفمند است، یک مجموعه کاملا حرفه ای با استعداد و توان بالا، خیلی خوشحالم که برگشتم و این رویداد تازه را شروع کرده ام.

 

در مورد برگشت به میدان پیش روی این هواداران، چطور فکرمی کنی؟

 

می خواهم بهتر شوم، با بهترین ها تمرین می کنم و این باعث میشود که بهتر شوی، هر روز تلاش می کنم و تمرین در کنار بهترین ها به تو کمک می کند. من از نظر اخلاقی زمانی که دور از اینجا بودم رشد کردم و باعث پیشرفت من شده، من در میدان بازی فداکاری و تلاش خود را انجام خواهم داد و این سوت های اعتراضی را به سوت های تشویق تبدیل می کنم.

 

هواداران منتظر عذرخواهی تو هستند...

 

من یک بازیکن حرفه ای هستم، یک سال پیش چنین تصمیمی را گرفتم، اگر یک بار دیگر چنین شرایطی پیش بیاید، هرگز چنین تصمیمی را نخواهم گرفت. در طی این یک سال من در ابعاد انسانی و اخلاقی رشد کردم، اما یوونتوس در حیطه ورزش همه چیز را برد و پیروز شد ولی من به عنوان یک بازیکن و یک انسان در زمینه های اخلاقی رشد کردم و تجربه های خوبی را به دست اوردم، این ارزشمند است. یوونتوس همواره به عنوان یک تیم پیروز خود را نشان داد، من همواره علاقه مند بودم که اتفاقی بیافتد، احساس می کردم که شاید زود یا دیر اتفاقی بیافتد و حالا من از نو این هیجان را احساس می کنم و زمانی که راهی میدان می شوم تنها برای پیروزی تلاش می کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: